piątek, 21 sierpnia 2015

Kraków 2011




anaste (gość) 2011.11.18 09:24
Też mam sentyment do tego miasta . Są z nim związane wspomnienia z kimś bardzo mi bliskim . Tobie pewnie teraz dojdzie jeszcze jedno wspomnienie związane z Krakowem :):)
piboha 2011.11.19 00:35
Kraków po prostu... JEST MAGICZNY!!!
:)
pkotwica 2011.11.19 15:14
Witaj Claro! Kraków jest w pewien sposób niezwykłym miastem to fakt, sama wiesz o tym najlepiej. Ciekawi mnie tylko, czy będąc tam odwiedziłaś Smoka i co u niego słychać? Jeszcze narzeka na wilgoć w jaskini i czy dalej nie chcą mu serwować księżniczek i owieczek? Pogoda cóż, jeszcze będzie pięknie! Pozdrawiam.
Kolillka (gość) 2011.11.21 11:29
Krakow ...to krolewskie miasto :)
Spotkania w realu ... po latach wirtualnej znajomosci ,to tak jakby spotkac kogos z dziecinstwa , znajac jego wnetrze...ciekawe doswiadczenie :)
Spotkalam sie raz ze znajoma ...mimo iz nie znalysmy naszych twarzy (nawet nie wymienialysmy sie zdjeciami) ,poznalysmy od razu ...ze Ona to Ona a ja to ja :D
world of warplanes (gość) 2011.11.21 17:26
Oj ja też chcę już zimy, a najlepiej lata. Niby jesień jest piękna, ale jak opadna liście to nie ma nawet na co popatrzeć...a śnieg kojarzy mi się ze świętami i czasem wolnym z rodziną, więc chcę śniegu! :)
cisza58a (gość) 2011.11.21 18:08
Kraków........ dopiero co byłam, dopiero co wróciłam, a znów bym pojechała.
Także poznałam tam ludzi z netu. :))
pp3-Basia (gość) 2011.11.21 22:26
Claro:)Pięknie uchwyciłaś...

Rzeczywiście,musimy spotkac się wszyscy w środku lata,albo zimy...
Może zbudujemy inny dom książki?
Śniegowy ZAMEK bez kluczy...

Pozdrawiam Cię serdecznie!

ps.Chciałam dodac kilka komentarzy pod Twoimi poprzednimi
wpisami,ale tryb dodawania komentarzy pozbawiony był ramek...
i nie mogłam nic napisac...dlatego tylko ciepło
pomyślałam...

HalinkaBoska (gość) 2011.11.21 22:32
Tutaj też znają Kraków (Irlandczycy), co napawa mnie dumą. Musiał sobie naprawdę zasłużyć na to. Ja mam duży sentyment do tego miasta.
Dziękuję za miłe odwiedziny i zapraszam na wiele następnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz