piątek, 21 sierpnia 2015

LIstopad 2008

2008-11-30
Coś dla uszu i nie tylko... :) 2008-11-27
2008-11-25
Cytacik 2008-11-25
"Ona jest jak Kot
zawsze spada na cztery łapy..."

                                                  R. K.
Róża 2008-11-23
Róża

Ostrzegają że ma kolce
i trzeba umieć ja chwycić
umiejętnie by się nie zranić
Czerwona jest symbolem miłości
A teraz spadł śnieg
i czerwona róża zmarzła
Jej płatki wyglądają pięknie jak zawsze
ale jak ją weźmiesz do ciepłego domu
wiesz co się z nią stanie?
Straci swój blask...
Jej płatki staną się pozbawione kuszącej woni
Watro było ją zerwać
nim spadł śnieg...

2008-11-22
Cytacik 2008-11-22
"W naszym klimacie
aby poczuć ciepło
trzeba do serca
przytulić psa..."

                   M. G.


Zima? 2008-11-21
Czy to Zima czy Jesień jeszcze
Nie słyszę deszczu kropel
Okno otwarte wpuszcza świeże powietrze
Płatki śniegu wirują na wietrze
Część z nich zatrzymują gałęzie
Część osiada na dachach ciepłych domów
A ja sama w tym oknie
Spoglądam na świat
A tam coraz bardziej biało i biało :)
Cytacik 2008-11-21
"Najtrudniej pisać najprościej"

Dlaczego tak jest?
Czy chodzi tu o prostotę przekazu?
Raczej o to by pisane słowa były jednoznaczne
i dzięki temu rozumiane przez każdego

Ale ludzie lubią sobie życie utrudniać
Każdy coś interpretuje inaczej
i dochodzi do nieporozumień

Nie lubię się tłumaczyć
może z powodu tego co mi wmawiano
mianowicie: Tłumaczą się winni

Ale żeby drugi człowiek mógł mnie zrozumieć
musiałby mnie poznać
Kiedy człowieka można poznać?
Tylko wówczas gdy odbywasz szereg spotkań
twarzą w twarz?
Jestem innego zdania
Mam przyjaciółkę którą poznałam korespondencyjnie
spotkałyśmy się dopiero po kilku latach ożywionej korespondencji
Spotkanie sprawiło że wolałyśmy od tamtej pory rozmawiać
były telefony i spotkania
a korespondencja poszła na plan dalszy
Teraz kontakt z nią się urwał
Ja już nie potrafię do niej pisać tak jak kiedyś...

Zima idzie...
i ma być coraz chłodniej
Lubię śnieg
ale chłodu w samotności nie potrafię znieść...
Sens słów... 2008-11-17
Szybka jak wiatr...
Można ją przejrzeć na wylot...
Czysta
Dostrzegalna
Dzięki Kropli deszczu...


                         Clara
2008-11-14
Ale mi się powiedziało... muszę to zapamiętać hi hi 2008-11-11
"Wolność
o jak lot ptaka w przestworzach
gdzie tylko podmuch powietrza muska pióra"
  
                                                                   Clara :)
2008-11-03
2008-11-02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz