piątek, 21 sierpnia 2015

Listopad 2009

Cytacik... 2009-11-22
"Dobrze, by porozumiewać się subtelnie i delikatnie,
także za pomocą gestów, mimiki czy dotyku.
Mężczyźni nie potrafią czytać w myślach,
toteż muszą dostawać jasne i proste wskazówki."

Ale czy na pewno?

                         Clara

Piękna kobieta 2009-11-20
”Atrakcyjna kobieta,
to kobieta spełniona.
Pogodzona ze sobą,
która niczego nie udaje.
Kobieta jest piękna,
kiedy sama ze sobą dobrze się czuje.
Ze szczęśliwej kobiety,
pewnej siebie i uśmiechniętej wewnętrznie
promieniuje blask.
Ta nieuchwytna siła i dobra energia,
otwartość na ludzi,
którą widać w oczach,
nadają kobiecie piękno.
Kobiecość to nie ładna twarz,
płaski brzuch czy piękna skóra.
Kobiecość to piękne wnętrze,
czułość, ciepło, wyrozumiałość,
umiejętność bycia blisko.”



Uważam że piękno to coś co kobieta nosi w sobie
co można wyczytać z jej oczu i uśmiechu
Piękno tkwi w jej duszy
a ciało jest tylko otoczką kobiety...

                                                 Clara

Zgadzasz się z tym? 2009-11-14
"Osoba asertywna ma jasno określony cel i potrafi kontrolować własne emocje,
nie poddaje się zbyt łatwo manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób.
Asertywność nie oznacza ignorowania emocji i dążeń innych ludzi, lecz raczej
zdolność do realizacji założonych celów mimo negatywnych nacisków otoczenia,
racjonalną dbałość o własne interesy z uwzględnieniem interesów innych.
Asertywność to obok empatii podstawowa umiejętność wchodząca w skład
inteligencji emocjonalnej. Praktyczna asertywność jest niczym innym jak
uczeniem innych ludzi jak mają Cię traktować, ponieważ wychodzi z założenia,
że inni ludzie nie wiedzą i nie będą wiedzieć co myślisz i czujesz,
dopóki nie dowiedzą się tego od Ciebie. Tak rozumiana asertywność zakłada,
że kiedy ukrywasz swoje emocje, wprowadzasz innych w błąd lub skazujesz
na domysły. Diagnozy zachowań nieasertywnych dokonuje się na podstawie
zablokowanych w autoprezentacji sfer komunikacji - blokady mówienia nie,
wyrażania i przyjmowania opinii i krytyki"
Nienawidzę! 2009-11-11
Na jednym z wykładów poruszaliśmy temat nienawiści
Czy nienawidzieć to jest dobrze czy źle?
Ja zostałam tak wychowana że nienawiść wobec drugiego człowieka jest zła
i nie wolno nienawidzieć
Usłyszłam że babka mi współczuje
Nienawiść to uczucie które kazdy ma prawo wyrażać, odczuwać
Babka zgadza się ze mną iż nie należy nienawidzieć człowieka
bo taka nienawiść ma zabarwienie negatywne
ale jest również nienawiść o pozytuwnym zabarwieniu
Można nienawidzieć kłamstwa!
I wreszcie mogę to powiedzieć :)

Tak
ja
Nienawidzę kłamstwa!!!

I teraz dwie historyjki
Dziewczyna spotkała się z chłopakiem
jak się okazuje oboje są w związkach
spotkali się w motelu na... no wiecie w jakim celu
I do tego chłopaka co chwilę dzwonił telefon
Dzwoniła jego żona, brat, córka...
Dziewczyna powiedziała mu:
Jeszcze Twój syn tylko nie dzwonił... - była zła, napięcie rosło
A ten chłopak odpowiedział spokojnie, jakby nigdy nic:
Syn nie zadzwoni bo nie ma kasy na karcie...
Potem znów zadzwoniła żona
Dziewczyna patrzyła na niego i była przerażona
że On tak potrafi kłamać
Chłopak usiadł na brzegu łóżka i mówi do żony
Jadę i są korki straszne
Tylko mów szybko bo są światła
I wówczas Ona miała ochotę powiedzieć naśladując dżwięk klaksona:
ti tit!
Ale darowała sobie
Pojechali stamtąd, bo w takiej atmosferze nie potrafili się zbiżyć
a po to się spotkali
A jakby na ostrzeżenie dla tej dziewczyny
kiedy On ją odwoził samochodem
Mijali jej męża z którym Ona chwilę wcześniej rozmawiała przez telefon...
Oboje ryzykują
oboje kłamią
Ale widocznie im to odpowiada

I druga historyjka
Tym razem znajomość internetowa
Korespondencja dziewczyny i chłopaka
Kiedy się poznali powiedział że jest po rozwodzie
Fajnie im się gadało
Taka luźna znajomość
i po 7 miesiacach znów pisali do siebie
Ona zapytała czy coś się u niego zmieniło
Zapewniał że nie
A potem piekny internet ukazał jej oczom iż On wówczas
był dwa miesiace po ślubie
Wyparł się własnej żony w dwa mniesiące po ślubie
Miał dobry bajer możnaby rzec
Ale z prawdą tak to jest że prędzej czy później wychodzi na wierzch
A Ona tak naiwna nawet powiedziała: Oczarował mnie sercem
Jednak po tym jak zrozumiała iż wyparł się żony
momentalnie stracił swą błyskotliwość
no i co z tego że przystojny
że potrafi pięknie mówić
Ja takiego człowieka...
Kobiety są pamiętliwe
podobno
Ja jestem pamiętliwa?
Ja bym takiemu powiedziała: Jesteś zerem!
Powinien kupić wielki bukiet kwiatów swej żonie
i błagać na kolanach o przebaczenie
a jak ja bym była tą jego żoną
to...
oj...
poczułabym się dotknięta do żywego
wybaczyłabym
ale bym nigdy nie zapomniała że się mnie wyparł
Chciał się zabawić?
Dla mnie nie ma tłumaczenia
Mnie Były facet nie przeprosił
a zdradzał...
Ja po prostu z nim już nie potrafiłabym być
Dlaczego zdrada tak bardzo boli? mnie
Dlaczego tamci z historyjki o Motelu
nie odczuwają czegoś takiego jak ja
Znów wychowanie?
Nie wolno zdradzać? Tak zostałam wychowana?
Ale mi z tym dobrze :)

                                                                    Clara :)



Po przeczytaniu Waszych komentarzy muszę coś wyjaśnić:
Ależ ja nie potępiam tych w Motelu Oni tego potrzebują :)
Jak ktoś jest szczęśliwy w swym związku ani przez sekundę nie pomyśli o zdradzie!!!
Tak się składa że jedną z tych osób znam osobiście
I baaaardzo dobrze robi! Tej osobie się coś od życia należy.
Może nie brzmi to ładnie ale jestem szczera! Jak zawsze :)))

Jak Cię widzą 2009-11-06
Wiadomo że w internecie nie jesteśmy anonimowi
Chociażby to iż programy szpiegujące pokazują Ci pogodę
z miasta w którym jesteś
bądź to że jeśli odwiedzasz takie a nie inne strony sprawia
iż w reklamach dostajesz podane na tacy produkty przeznaczone
dla Twojej płci
To łatwe
Wiadomo czy jesteś kobietą, czy mążczyzną
w jakim regionie mieszkasz, oraz ile mniej wiecej masz lat
Czyli wiadomo o Tobie właściwie wszystko...
Jestem podglądaczem
Obserwuję ludzi
Na portalach typu Face book ludzie sami mówią o sobie wiele
Wystarczy się przyjrzeć komentarzom pod zdjęciami
by wiedzieć czy człowieka cechuje duże poczucie humoru
czy jest skryty
czy szuka poklasku
Osoby które mają wśród swych znajomych tysiące osób
cieszą się ze swej popularności
Jakie to złudne
Ale Oni dzięki temu czują się dowartościowani
"Zobacz ile mam znajomych!" - mogą zakrzyknąć koledze czy koleżance
sądzę że tak naprawdę w głebi serca są bardzo samotni...
Wiele osób zakłada profile - pseudonimy
Jedni robią to bo chcą się zabawić, inni ukryć
internet jest niebezpieczny
Włosy mi dęba stają jak widzę zdjęcia nastolatków
Zarówno chłopcy jak i dziewczęta publikują zdjęcia wyzywające
prowokujące, nieprzyzwoite...
I do tego tuż obok zdjęć są ich dane personalne...
Nikt ich nie uczył tego że na Świecie nie żyją tylko dobrzy ludzie?
Cóż może dopiero jak przydarzy im się nieprzyjemna przygoda zrozumieją swój błąd
Trzeba być ostrożnym, ale nie do przesady!!!
Nie można chować się uważając że na każdym kroku ktoś zły się czai
Trzeba wszystko robić w granicach rozsądku
Taaak tylko jedni tego rozsądku mają wiecej, a inni mniej
to zależy od tego w jakich warunkach wzrastali
jakie osoby na swej drodze poznali
Trudno się otworzyć przed zupełnie obcą osobą
taką z internetu
łatwiej jak mamy kolegę czy koleżankę którą znamy od lat
Ale nie zawsze tak jest
Ja jestem przykładem osoby która właśnie przed bliskimi nie potrafi się tak otworzyć
jak przed kimś kogo nie widziałam
Chociażby Was
Ile osób które mnie zna w realu czyta ten blog?
Pojęcia nie mam
Bo ja nie mówiłam nikomu że ten blog prowadzę
jeśli ktoś kto mnie zna w realu trafił tu i czyta to i tak do głowy mu nie przyjdzie że to ja
Dlaczego?
Nie dlatego że ja tu jestem inna niż w rzeczywistości
Ale właśnie dlatego że jestem tu taka jak jestem naprawdę
nie muszę przed nikim ukrywać tego co boli, co męczy
a w realu nie idę do znajomych i nie zadręczam ich nudnymi
choć dla mnie ważnymi opowieściami o tym co tam u mnie
taaa otwieram się
Przecież mówiłam :)

                                                                                     Clara :)))
                                                                                     Szczęśliwa i radosna
Cytacik... 2009-11-06
"[...] uczucie szczęścia sprzyja kreatywności, współpracy,
pewnej elastyczności działania, zły humor sprawia,
że jesteśmy lepiej przygotowani do mierzenia się
z realnymi wyzwaniami.
Cóż, wygląda na to, że choć może na co dzień
kontakt z pogodnymi idiotami jest przyjemniejszy,
ale to ci wkurzeni pilnują,
by świat taki zupełnie nam nie zwariował."

                                                     Grzegorz Jasiński
ZIELONO MAM W GŁOWIE 2009-11-04
Kazimierz Wierzynski:

ZIELONO MAM W GŁOWIE


Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
Na klombach mych myśli sadzone za młodu,
Pod słońcem, co dało mi duszę błękitną
I które mi świeci bez trosk i zachodu.
Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety
Rozdaję wokoło i jestem radosną
Wichurą zachwytu i szczęścia poety,
Co zamiast człowiekiem, powinien być wiosną.
Już czas... 2009-11-03
Już czas by się odezwać :)
Jak mam za dużo do powiedzenia to staram się milczeć
wychodzi mi to raz z lepszym raz z gorszym skutkiem
Tu na blogu potrafię milczeć
w życiu nie
Czasem jeszcze mam ochotę wyjechać
daleko
ale nie mogę
Jeszcze parę lat tu sobie pomieszkam
Muszę dokończyć zaczęte sprawy
Marzy mi się Ameryka nawet ostatnio pomyślałam o Afryce
Gdyby moja codzienność tu była inna nawet przez sekundę
nie pomyślałabym o wyjeździe
Ale jest jak jest
Znaczy nie mam Faceta...
Ot cały sekret
Pozostanę tu
Może się jakiś zakocha we mnie? ;)
Żartuję
Jak to zwykle bywa miałam trochę spedzających sen z powiek rzeczy na głowie
Ale postanowiłam znów zadbać o siebie :)
yhm... o siebie :)

Nie potrafię sobie poradzić sama z wieloma sprawami
no i zamykam się w sobie
Wybieram ciszę
kojącą duszę...
i muzykę która uspokaja i sprawia iż uśmiecham się
mimo wszystko
Wolałabym
eeee tam nie będę marudzić

Wszystkiego dobrego :)
Cieszę się że mogłam z Wami wypić herbatkę :)

                                                                                   Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz