poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Luty 2011

Coś na moje skołatane nerwy 2011-02-28

Koniec 2011-02-27
Wreszcie koniec
lutego
jeszcze tylko jeden dzień
i będę mogła zmienić kartkę w kalendarzu
To był dla mnie trudny
i zarazam przykry miesiąc
Mówię o nim w czasie przeszłym
a przcież jeszcze trwa
Wreszcie jutro 28
a potem już z górki
Byle do Lata
Taaak zanim będzie lato
jeszcze przyjdzie przetrwać Wiosnę
Śniegu jak na lekarstwo
Miało być cieplej wczoraj
no i chyba było
ale dziś zimno
jak na prawdziwą zimę przystało
Zrobiłam sobie dzisiaj test osobowości
Nawet całkiem całkiem
Takie testy mają to do siebie że mogą powiedzieć o człowieku
coś czego nie dostrzega
Coś czego sam by o sobie nie powiedział
Na podstawie moich odpowiedzi na pytania
scharakteryzowano moją osobowość

Co tam takiego napisali?
Duuużo

To laurka na mój temat
lubię zbierać takie laurki
bo dzieki nim mogę się czegoś o sobie dowiedzieć
i zdecydować czy nadal chcę coś w sobie zmienić
czy już przeszłam wystarczającą przemianę

                                                             Clara
Czegoś trzeba 2011-02-21
Tego się będę dziś trzymać

Maxxxyma Skowrona:

Podziel się z drugim swoim powietrzem.
Nie oddychaj tak sam, pajacu.


No
To rozumiem :)

                                  Clara
Jean Michel J 2011-02-20
Moja Muza 2011-02-20
Niezmiennie od lat...
Moja Muza




:)))

Clara
Najpiękniej... 2011-02-13
Najpiękniej...


Lubię ją
tą piosenkę o miłości...
Całą ją lubię...
I Muzyka
i tekst
a najbardziej...
ten szept...

Kocham Cię

                                             Clara
Clara czyli ja 2011-02-12
Clara
Nie mogłabym żyć bez Clary
Posługuję się tym Nickiem w necie
Od lat
Kto mnie zna ten wie
że prowadzę nie tylko ten blog
I jak czyta w innym miejscu to co piszę
przeciera oczy ze zdumienia
i pyta: To Ona? To ta Clara?
Tak - odpowiadam :)
Życie nie jest takie proste łatwe i przyjemne
Clara jest lekka i radosna
a jak ma problemy znika
:)
Tak napisałam u Anaste
Ktos mi kiedyś zarzucił że się ukrywam
a ja właśnie wszystkie karty odkrywam
aby mnie poznać trzeba tylko jedno na drugie nałożyć
i masz pełen obraz
Co ja kiedyś napisałam o sobie?

Otwarta, Ufna :)
Przede wszystkim Radosna :)))
Dzień bez uśmiechu jest dniem straconym! ;)

Nie jestem szybka...
To znaczy że nie tak łatwo mnie przejrzeć
Choć czasem Ci się wydaje że masz mnie w garści
zapewniam Cię że to tylko złudzenie :)
Bo ja zawsze własną ścieżką kroczę
Chadzam własnymi drogami
i robię tylko to na co ja mam ochotę :)
czy to bieganie, czy chodzenie po drzewach...
Takiej jak ja nie ma drugiej na Caaaałym Świecie :)

:)

Miłego

Clara


Zamimgotał Świat 2011-02-08
Jestem taka radosna!
Szczęśliwa :)
Uwielbiam taki stan ducha
Tryskam energią
aż chce się żyć
bo
Zamogotał dla mnie Świat
milionami pięknych barw
                                    :)

                                 Clara


Powiedz ile jeszcze spadnie gwiazd
Zanim odgadniemy noc
Ile serc uniesie stary świat
Zanim się obróci w proch

Powiedz jakich trzeba użyć słów
By powstrzymać ludzkie łzy
Ile jeszcze trzeba odkryć prawd
By prawdziwie zacząć żyć

Zamigotał świat tysiącem barw
Tysiąc nowych pytań przywiał wiatr
Słońce świeci nocą księżyc za dnia
Coraz więcej ludzi coraz mniej nas

Powiedz jak ochronić dobre sny
przed jaskrawym światłem dnia
Jaką siłę trzeba w sobie mieć
Żeby odbić się od dna

Powiedz jak pokonać w sobie gniew
I lepszym się stać
Dokąd iść gdy nie ma dokąd pójść
I skąd nadzieję brać?

Zamigotał świat...
Prawdziwa jest jak... największy skarb 2011-02-03
2011-02-01
Kolejny krok
i kolejne dwa
Czasem tak jest
że idąc w przód
wciąż należy się cofać

                     Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz