poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Październik 2011

Mój Świat 2011-10-26



Nauczyłaś mnie chyba już, wszystkich najlepszych rzeczy
Postarałaś się abym mógł, w każde słowo uwierzyć

Spakowałem więc pełen wór, wszystkie te tajemnice
których nigdy nie miałem dość, których nigdy nie zliczę


Ile wart jest bez Ciebie, ile wart jest mój świat
i jak trudno uwierzyć, w najprostsze słowa dwa


Pierwsza podróż bez Ciebie gdzieś, to jak podróż w nieznane
kiedy wieczór wyganiał mnie, coraz rzadziej wracałem

bez Twych rąk i Twoich ust, chciałem uczyć się życia
teraz kiedy pytasz mnie, nie mam nic do ukrycia


Ile wart jest bez Ciebie, ile wart jest mój świat
i jak trudno uwierzyć, w najprostsze słowa dwa.
Muzyczny Świat 2011-10-19
Co jakiś czas wpada mi w ucho jakiś kawałek
No i teraz, jesienią ten mi wpadł
W Must be the Music mam swojego faworyta
wprawdzie nie wierzyłam, że przejdą do finału
ale są! Super!
Mieć taki głos... yyyy
nie, nie chciałabym
ale podoba mi się ten ryk :)
I piosenka śpiewana o miłości
ale żeby zrozumieć tekst
moje wprawne ucho na nic się nie zdało
ale od czego mamy internet ;)
W necie można znaleźć wszystko
ja tak twierdzę
Chociaż na przykład moja Córka się z tym nie zgadza
Ale nie o tym chciałam
Jesień mamy, a ja uwielbiam barwy!
Lubię jak jest tak KOLOROWO :)

Miłych jesiennych wieczorów
no ranków też :)

                                                         Clara
Różaniec 2011-10-12


Nie wiem kiedy odmówiłam samodzielnie swój pierwszy różaniec
Taki, odmówiony w ciszy...
Pamiętam związaną z różańcem pewną historię
Kiedy byłam na rekolekcjach ozaowych w Istebnej
poznałam tam Brata Seweryna, miał na cyngulum trzy węzły
Zapytałam go co oznaczają
i jak się je wiąże
Nauczył mnie je wiązać
Potem ktoś nauczył mnie z rzemyków pleść takie "sznury"
I ja wpadłam na to by połączyć ze sobą dwa takie kawałki placionych rzemyków
stworzyłam krzyż
A jak już miałam taki krzyż z rzemyków to z innych rzemieni powiazałam różaniec
wykorzystałam węzły takie jak na cyngulum do oznaczania dziesiątek
(tego miejsca gdzie na różańcu odmawia się Modlitwę Pańską)
Byłam z siebie zadowolona
Potem w domu ze sznurka uplotłam krzyż
Bardzo się podobał Mojemu Bratu
Chciał, żebym mu go dała...
A niedawno w moje ręce wpadł kawałek sznurka i powiązałam go w dziesiątkę różańca
Wieczorem właśnie z tego kawałka sznurka korzystam odmawiając różaniec...

                                                                                                              Clara
Rasowy Facet ze mnie! 2011-10-02
Zainspirowana notką Anaste sięgnęłam po test
Chodzi o płeć mózgu
W ksiażce "Płeć mózgu" autorstwa A. Moir oraz D. Jessel'a jest Test. Daje możliwość sprawdzenia w jakiej mierze Twój umysł jest męski albo kobiecy.
Obszar zachowań męskich lub kobiecych jakie przypisuje się ludziom,
zależy od modelu organizacji ich mózgu: męskiej lub kobiecej.
Jest bowiem możliwe by np. osoba płci żeńskiej posiadała pewne męskie cechy umysłu.

Mój wynik to 40!
Jestem Typowym Facetem!
:)
Ha ha
no wiedziałam no
Dlatego tak dobrze mi z Facetami
w męskim gronie czuję się lepiej niż w babskim


wynik na skali:



twój wynik: 40

interpretacja wyników:

Mężczyźni

50 do 0 punktów tzw. wyniki ekstremalne wskazują na skrajnie odmienne ukształtowanie męskiego umysłu w stosunku do płci przeciwnej.
0 do 60 punktów osiąga wyniki większość mężczyzn.
61 i więcej punktów dla mężczyzn może wskazywać na kobiece uformowanie umysłu.
Część wspólna wyników tj. 50-60 punktów wskazuje na zgodność myślenia obu płci.


Kobiety

101 i więcej punktów tzw. wyniki ekstremalne wskazują na skrajnie odmienne ukształtowanie kobiecego umysłu w stosunku do płci przeciwnej.
50 do 100 punktów osiąga wyniki większość kobiet.
50 i mniej punktów dla kobiet może wskazywać na męskie uformowanie umysłu.
Część wspólna wyników tj. 50-60 punktów wskazuje na zgodność myślenia obu płci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz