piątek, 21 sierpnia 2015

Wrzesień 2010

Dzień Chłopaka 2010-09-30
Dla każdego mężczyzny
który czuje że to jego święto
Wszystkiego najlepszego
z okazji Dnia Chłopaka!
i gorąca kawa ode mnie




                                                :) Clara
Cytacik... 2010-09-29
Zanotowałam skrupulatnie na kartce:

"Z lodówką jest odwrotnie
niż z kobietą
goła już nie kusi"

                             P. J.


Pusta lodówka nie przyciąga
Pusta kobieta odpycha
goła...
naga kobieta nie zawsze kusi
ale taka odrobinę okryta...
odrobinę schowana za
odzieżą... tak
A Ty jak myślisz?

                               Clara
Oczami wyobraźni 2010-09-27
Internet to skarbnica wiedzy
ale także miejsce w którym dzięki różnym miejscom
można poznać wielu ludzi
Wznowiłam swą aktywność ostatnio
Nawiązałam nowe znajomości z czego bardzo się cieszę
Blogi to miejsca w których autor coś swojego prezentuje
Jest kilka blogów do których zaglądam od lat
Kilka osób pisząc sprawia że czytam i chcę wrócić po więcej
Czasami zdarza mi się że klikam na wizytówkę na znajomych
i zapraszam autora bloga do grona swych znajomych
Miło że jest taka możliwość
Na znajomych można przesłać wiadomość kierowaną
do konkretnej osoby
No i maile... każdy wie co to mail
Niedawno czytając blog KonstancjiFlory wpadłam na pomysł by mnie narysowała
Rysuje pięknie :)
Chciała mnie narysowac taką jaka jestem
ale ja pomyślałam że o wiele ciekawiej będzie
jak narysuje mnie taką jaką widzi mnie oczami wyobraźni :)
A widzi mnie tak:                     

                                                                                                          




                                                                                     Bardzo dziękuję!!!

                   Czy ja bym chciała tak wyglądać?
                   To byłoby ciekawe upodobnić się do Clary zaprezentowanej powyżej

                                                                                                                                                        :)   Clara

Dla łasuchów 2010-09-23
Sernik wiedeński

Mniam
Dziś specjalnie dla kogoś z sieci :)




Ale i dla Ciebie mam kawałek
Usiądź wygodnie...
Włącz muzykę...
Poczęstuj się
i rozkoszuj się smakiem

Uwielbiam w serniku wiedeńskim duuuużo rodzynek...

                                                         Clara

Szukając 2010-09-23
Właściwie to zasiadłam przed komputerem w zupełnie innym celu
I jakoś tak kliknęłam na link i przeczytałam tę historię...
A może i ja powinnam zalogować się na jakimś portalu randkowym
zamieścić swoje zdjęcie i czekać aż ktoś mnie zauważy?
Ale ja jakoś tak nie wyobrażam sobie by na podstawie fotografii zdecydować się
na spotkanie z kimś
Znam babkę która poznała faceta w sieci
są teraz małżeństwem! I On był wolny a Ona z dwójką dzieci i po rozwodzie...
Nie zamieszczam zdjęcia na znajomych
miałam różę ale mi ją gwizdnęli Ci co obsługują ten portal bo zdjęcie było nie zgodne
z regulaminem jak się dowiedziałam dzięki notce gawedziarki...
Dlaczego nie pokazuję zdjęć?
Bo piszę tu wiele osobistych rzeczy i nie chcę by Ci co znają mnie w realu mówili
To Ona! Takie coś napisała!
Mogą się domyślać że ja jestem autorką pisanych tu słów
ale to nie to samo co pokazanie swej twarzy
Ale jakiś czas temu jak weszłam na znajomych, to właściwie też rodzaj portalu randkowego
bo niektórzy logują się tam by kogoś poznać
mi uczestnictwo w tym portalu przypisano z automatu, ja założyłam bloga i nawet mi przez myśl
nie przeszło wówczas by kogoś szukać na znajomych
Nie chcę spędzić całego życia w samotności
na starość bujając się w fotelu i wspominając jak to fajnie było ileśtam lat temu
a teraz samotna...
no i mi myśl uciekła :(
Eee... nie jeszcze nie będę się logować na tych randkowych portalach
Może kogoś poznam nie szukając, może mnie ktoś dostrzeże pomimo iż nie wie jak wyglądam
Teraz mi się przypomniało jak na znajomych kliknęłam komuś by dodać go do znajomych
tylko na podstawie zdjęcia, bo bloga tej osoby nie było
I w odpowiedzi otrzymałam:
"A co Ty masz mi do zaoferowania?
I ten Twój wiek!"
Rany Julek
poczułam się jakbym conajmniej dziwką była!
Do zaoferowania?
Jakiś seksocholik!
Tak to odebrałam
Takich znajomości mi nie potrzeba


                                                                                                  Clara
Dla mnie :) 2010-09-20
Kobiety 2010-09-18
Spotkałam się z koleżankami
Znamy się od dwóch lat
Ostatnio widziałyśmy się wszystkie dobre pół roku temu
Burę dostałam!
Dziewczyny powiedziały że na moich barkach spoczywa
odpowiedzialność za organizowanie spotkań
bo ja potrafię... :)
Dziewczyny okrzyknęły że kolejne w październiku
Datę dopasujemy
Pięć nas było na tym spotkaniu
Dwie mężatki z dwójką dzieci
Dwie rozwódki
Jedna w zwązku z facetem

Każda z nas ma inny bagaż doświadczeń
Każda ma inny charakter
Opowiadałyśmy sobie co też tam u nas się działo przez te pół roku
Zmiany
Jedna się związała z facetem, ale nie kocha go, lubi go bardzo
jest po przejściach to boi się zakochać, od miesiąca sią razem
Pół roku temu mieli krótki romans :)
Inna przeżyła fantastyczne lato
Młodszy od niej 10 lat facet
który jak to określiła nie był kelnerem
przyjechał do niej jak była na wakacjach
potem znów się spotkali
ale już widomo że to tylko epizod
potem z jeszcze jednym się spotkała
O co chodzi z tym kelenerem? - zapytała jedna z nas
Ja też pojęcia nie miałam o co chodzi
O mamo:
"Bo kelner wcześniej rozleje niż doniesie!" - wyjaśniła nam
Kumpela mówi o tej dziewczynie: ewenement!
Ona nie ma męża, męża nie zdradza
mówi o sobie: mieszkam z ojcem mojego dziecka
Ma naturę flirciary i wie że kiedyś to się wyda
ale jak to mówi potrzebuje adrenaliny
Zmieniła zdanie i nie chce odejść od faceta który nie jest dla niej dobry
chce go zdradzać
No i co jeszcze?
Mi się dostało że nie walczę o swoje
i w ogóle dlaczego nadal sama?
Hm... zażartowałam by mi kumpela podesłała jednego
Ale Ona całkiem powiażnie:
Ty jesteś romantyczką
oni nie szukają związku, im zależy tylko na dobrym seksie
tego im w ich związkach brakuje
jakbyś miała inne oczekiwania to miałabyś faceta
yhm...
Romantycy to w ogóle mają przechlapane
i zaczęło się
dziewczyny gadały i gadały
No ale jestem jaka jestem...
Romantyczka, marzycielka...

                                                                                               Clara

Clara czyli ja 2010-09-14
Bardzo mnie interesuje to jak postrzegają mnie inni
To dla mnie ważne także z tego powodu by wiedzieć co powinnam w sobie zmienić
A teraz żeby zbyt długo nie gadać przechodzę do sedna
Na studiach widziano mnie tak:

Laurka:

- obowiązkowa
- dokładna
- staranny charakter pisma
- chłonna wiedzy
- prawdziwa
- pogodna
- zaradna
- uśmiechnięta
- otwarta
- chętna do niesienia pomocy

Bardzo mi się podobało określenie: prawdziwa

A dziś natrafiłam na Laurkę na swój temat w internecie
a brzmi ona tak:


Ciubara! ( tak zareagowałam na te słowa)

- żałosna kopia Dody na płaskim obcasie
ze spinką we włosach
- słodka
- naiwna
- prosta jak wata cukrowa
(??? Wata cukrowa jest zakręcona :) ha ha - moim zdaniem )
- infantylna
- niemądra
- niedojrzała psychicznie
- brak poczucia własnej wartości
- mam problemy emocjonalne
- brak oleju w mózgownicy

Warto zbierać Laurki na swój temat

A Ty chcesz coś dodać na mój temat?

Chętnie posłucham :)
                                                          Clara

                                                         Pogodna
                                                         Radosna
                                                         Otwarta
                                                         Szczera
                                                         Ufna
                                                         (wg. mnie)


Mijają dni
W komentarzach pojawiły się Laurki
czytam każdy komentarz
jedni znają mnie dłużej inni krócej
dziękuję za każde zdanie :)

A teraz jeszcze jedna
z pewnych względów najcenniejsza Laurka:

Clara czyli ja

- pełna sprzecznych uczuć i myśli
- nie myśli samodzielnie
- bez przerwy szuka jakiegoś oparcia
Co w sobie masz? Naprawdę nie wiem... 2010-09-09




Ta piosenka za mną chodzi...


                                       Clara :)

Ps.
I ja ją bardzo lubię!
Taki głos... uspokaja 2010-09-05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz