środa, 2 września 2015

Czerwiec 2012

Zapisane na kartach... pamięci 2012-06-25
Kilka osób pytało mnie o "Niechcianego męża"
Przeczytałam całego, i tak jak powiedział Tami
nie tylko mogłam go oddać, ale wręcz musiałam
Oddałam z go z uśmiechem na ustach
pozostawiajać w pamięci wspomniania o tym
jak ów Niechciany mąż trafił w moje ręce

To była opowieść o dziewczynie
która w wieku 13 lat odziedziczyła sporą fortunę
Pieniądze sprawiały jej kłopot, ponieważ pragnęła żyć
tak jak inne nastolatki wymyśliła, że jeśli rozda pieiądze
pozbędzie się problemu i będzie mogłą żyć "normalnie"
Kiedy spostrzegła, że dzięki temu iż daje pieniądze ludziom
oni mogą realizować swe marzenia
Pomyślała, że jeśli będzie inwestowała w wynalazki i przedsięwzięcia
będzie miała więcej pieniędzy i będzie mogła uszczęśliwić większą liczbę ludzi...
Jej pieniądze się pomnażały, a Ona pomagała marzycielom
Miała wielu adoratorów
Nie potrafiła powiedzieć nie, żadnemu z nich
pomagała im, dając każdem pieniądze, a każdy sądził, że Ona zostanie  właśnie jego żoną
Ale Ona przyjęła zasadę iż wyjdzie za mąż z miłości
Żadnego ze swych adoratorów nie kochała...
W pewnych okolicznościach poznała B.
Pomyślała, że nigdy nie poznała tak okropnego faceta
ale coś w nim ją pociagało
śniła o nim...
Splot okoliczności sprawił iż to właśnie On okazł się rycerskim mężczyzną,
który zjawił się nie wiadomo skąd... by ją ratować z opresji
Potem się na niego wściekała, sądziła, że chciał ją wykorzystać i zagarnąć jej majątek...
On ją poskromił
Przerzucił ją przez ramię i siłą wpakował do pociagu, by zabrać ją ze sobą
udowodnić, że jej nie oszukiwał
wrzeszczała w niebogłosy, waliła w niego pięściami...
Poskromił złośnicę
zabrał ją w podróż
wiele się tam działo... Niemal B. nie zginął...
Wciąż walczyli z kłodami rzucanymi pod nogi przez ludzi

Pokochała go...

Dlaczego tak jest, że kobiety często oglądają się za takimi Draniami?
I właśnie tym Draniom udaje się skraść serce kobiety

                                                                                                        Clara
Po Meczu 2012-06-16
Naszym Chłopakom należą się podziękowania
bardzo fajnie grali
Najlepszy był mecz z Rosją
A dziś
pierwsza połowa na wysokim poziomie
Niestety w drugiej połowie Czesi dostali takiego powera
po informacji, że Grecja prowadzi, że...
Wszyscy wiemy jak się to skończyło
Nie mogę uwierzyć, że to Grecja przechodzi dalej
Grecja i Czesi
a nie Rosja, a przecież Rosja była pewniakiem!

Piłka nożna jest Super!

:)))

                                          Clara

Ps.
Waaarto było ogladać te mecze
cóż za emocje!
:)
Brawo Chłopaki!
Dziekuję

Gra o wszystko 2012-06-16
Dziś kibicuję!
Obowiązkowo
Trzymam kciuki za naszych
Nie jestem zadowolona, że oba mecze rozpoczynają się o tej samej godzinie
Chciałam obejrzeć oba! Mam się rozdwoić?
No tak,oczywiście będę patrzeć na ten Wrocław
ale Warszwę też chciałam
Pewnie komentatorzy będą informowali o wynikach
a jakby co to włączę gdzieś w tle Radio
tam już z pewnością powiedzą
Ale będą emocje
podwójne
bardzo dużo zależy od tego jaki wynik osiągną zespoły w obu meczach
Może jednak naszym się uda i wygrają?
Typuję dwa do jednego dla naszych :)
Polacy bardzo dobrze zagrali podczas Meczu z Rosją
ciekawa jestem kogo trener zdecyduje się wystawić...
wiele przemawia za Szczęsnym, a ja bym wolała Tytonia
Bardzo bardzo dobrze grał! I należy mu się kolejny mecz :)

Polacy bramkę strzelcie!
Niech się raduje serce!

:)

                                        Clara
Z Życia wzięte 2012-06-14
Byłam w bibliotece
na stole leżała oddana przez kogoś książka
wzięłam ją do ręki i przeczytałam tytuł: "Niechciany mąż"
- Książka w sam raz dla mnie - zażartowałam
Potem wybrałam jedną z książek do wypożyczenia i mówię babce, że poproszę tą
a babka:
- To bierze Pani tylko te dwie książki?
- Biorę jedną! Tą - odparłam wskazując na książkę
- Niech Pani sobie weźmie tego Niechcianego męża - powiedziała bibliotekarka
- Dziękuję, nie chcę
Okazało się, że babka już napisała, że biorę tą książkę
i takim sposobem z Niechcianym mężem wróciłam do domu

:) ;)

                                                                                   Clara
No to zaczynamy 2012-06-08
Nie jestem jakimś wielkim kibicem
ale lubię czasem obejrzeć mecz
a dziś... dziś trzeba
Słucham Radia, które mi będzie przez cały czas tego szału
mówiło co i jak, kto z kim, i jaki wynik
nawet w warszawskim hotelu Hyatt działa specjalne studio na Euro 2012!
RMF FM jest jedynym medium elektronicznym, które dysponuje studiem w miejscu,
gdzie mieszka polska reprezentacja.
Na stronie internetowej można zobaczyć jak wyglada studio
no i po prwej jest licznik, który odmierza czas do rozpoczęcia...

Pol - ska! Biało - Cze r- wo - ni!
:)

                                                                                                           Clara

Ps.
Fajne zdjęcia


Bo marzenia się spełniają... 2012-06-03


Dawid Podsiadło & Katie Melua
Dzień Dziecka 2012-06-01
Dziś Dzień Dziecka
Każdy rodzic swoje dziecko kocha
każdy chce dla dziecka jak najlepiej
Uśmiech dziecka bezcenny
:)
Dziś możesz pomóc dzieciakom się uśmiechnąć,
przedłużyć życie dzieciom Chorym na Mukowiscydozę
Jak masz dziecko zdrowe
to wspaniale
Ale są dzieci dotknięte chorobami
Moja serdeczna koleżanka ma córkę dotkniętą mukowiscydozą
Dziewczyna w tym roku zdawała maturę
jest fantastyczna, wspaniale sobie radzi
Dzisiejszy dochód z smsów wysyłanych do RMF FM
przeznaczony jest na wyposażenie nowego oddziału pediatrycznego
i lecznie dzieci w Klinice Pneumonologii i Mukowiscydozy
w Instytycie Gruźlicy i Chorób Płuc w Rabce - Zdroju
możesz pomóc wysyłając smsa na nr 7252 za 2 zł 46 gr z Vat
to dla Ciebie nie tak wiele, a dla tych dzieci Bardzo Wiele
:)

                                                                                                Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz