środa, 2 września 2015

Listopad 2012

Pytaj i odpowiadaj 2012-11-25
Dopiero co brałam udział w takim łańcuszku
a tu już kolejny
Tyle mam o sobie mówić?
No dobra

Co myślisz patrząc w lustro?


Nie wiem, musiałabym stanąć przed lustrem i posłuchać swoich myśli
ale dumna jestem z tego, że mogę sobie spojrzeć w twarz
nie mając wyrzutów sumienia
Staram się zawsze żyć w zgodzie z włanym sumieniem
:)

Co Cię przeraża, czego się boisz?

Przeraża mnie czasem brak stabilizacji, pewności jutra...
Boję się tego co będzie jak nie uda mi się to czego bym chciała

Czego bardzo nie lubisz robić, a robisz choć nie musisz?

Oglądania tlewizji!
Czasem zasiadam przed TV i oglądam coś
a nie lubię, wolę Radio :)

O czym myślisz przed zaśnięciem?

Zastanawiam się czy będę musiała za chwilę wstać
czy będę mogła sobie pospać...
I... modlę się... dziękuję Bogu za kolejny dzień
i wypraszam o łaski dla bliskich mi osób

Jaka jest Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?

Zastanawiam się kto Fakty czyta w RMFie :)
Serio!
Bo w zależności od tego czy to zwykły tydzień czy weekend może to być ktoś inny
Po tym kto jest na antenie poznaję czy już weekend, czy po weekendzie

Gdybyś mogł(a) być kim chcesz, kim byś był(a)?

Ja? Nadal sobą, nie chciałabym być kimś innym :)))

Jakie wydarzenie z Twojego życia wpłynęło znacząco na postrzeganie świata i ludzi?

Rozwód
Na sprawach rozwodowych robiłam wieeelkie oczy i zastanawiałam się
czy ja tych ludzi którzy zaznawali na prawdę znałam, wcześniej
i z kim ja byłam tyle lat?

Co najbardziej cenisz w ludziach?

Szczerość
zawsze tak było
ale wiem, że nie każdy lubi szczerość jaką może usłyszeć
ludzie wolą być okłamywani, nawet jeśli robią coś czego robić nie powinni
chcą słyszeć od innych, że postępują dobrze, by utwierdzić się w przekonaniu iż nie jest
z nimi aż tak źle, skoro inni mówią, że jest OK
A ja tego nie znoszę
jak robię coś nie tak, czuję, że źle postąpiłam
to chcę by ktoś, przyjaciel ma do tego prawo
by mi powiedział prosto w twarz, że jego zdaniem zrobiłam coś nie tak

Co Cię najbardziej denerwuje w płci przeciwnej?

Co mnie denerwuje u Facetów?
hm... ale to zależy kim jest dany Facet
bo u jednych denerwuje mnie to jak opowiadają o sobie, że są najlepsi we wszystkim
takie Alfy i Omegi
u innych brak szczerości
a u jeszcze innych...
że są tacy zabiegani, zapracowani... i chwili dla mnie nie mają :P
No przesadzam oczywiście

Co wolisz koty czy psy i dlaczego?

Psy, zawsze psy :)))
Bo od małego je uwielbiałam
a miałam i koty i psy
równocześnie

Na jakim filmie najbardziej się wzruszyłeś (aś)?

O ho ho dobre pytanie
żebym to ja sama znała odpowiedź
Nie potrafię odpowiedzieć
ale wzruszam się oglądając filmy
Płaczę jak bóbr czasaami...

Halinko Boska
dziękuję za nominację
:)


A pytania ułożę potem i poproszę kogoś o odpowiedzi
albo i nie

                                                                               Clara
Clara 2012-11-19
Jaka jestem?
Z każdym rokiem inna
i cieszy mnie to
Piboha zaproponowała zabawę, w której trzeba podać 7 faktów,
ciekawych bądź nie, ze swojego życia!
dziś się za to zabieram

Ci którzy mnie znają od początku mego blogowania
wiedzą o mnie bardzo wiele
ale nie wszyscy moi obecni blogowi komentatorzy
"byli ze mną" od początku
i mogą nie wiedzieć kilku rzeczy
Teraz mogę wspomnieć o faktach które uważam za istotne

1. Uwielbiam wyzwania
stawiam sobie jakiś cel i do niego dążę
ale nie potrafię pracować według schematu
męczy mnie to, wolę wyznaczyć sobie cel
a droga jaką go osiągnę może być różna
w zależności od zaistniałych okoliczności

2. Uwilbiam książki!
Ktoś kiedyś powiedział o mnie
"Ty lecisz na książki!"
A ja z uśmiechem na ustach przyznałam,
że tak właśnie jest
A książka z dedykacją ma dla mnie bardzo duże
znaczenie, bardzo wielką wartość
nic nie jest w stanie przewyższyć tej wartości
nic w sensie materialnym

3. Relizuję marzenia
ale o tym każdy wie
ten napis:
Bo marzenia się spełniają...
Ma dla mnie ogromne znaczenie :)))
Towarzyszy mi na co dzień

4. Uwielbiam motocykle!
Jak widzę Harleyowców
zawsze przystaję i podziwiam...
A dżwięk silnika F1
niezastąpiony
Jakiś czas temu w RMFie można było usłyszeć
taki dźwięk "w pobliżu" faktów Sportowych
wtedy jeszcze Wojtek czytał te Fakty
uważam, że był najlepszym "Sporciarzem"
w caaałym RMFie

5. Bardzo lubię psy
i chciałabym znów mieć
takiego wielkiego kudłatego
ciepłego psiaka
którego wychowałbym od szczeniaka
:)))

6. Jestem bardzo dumna z każdego z moich dzieci :)))

7. Chyba można o mnie powiedzieć
że jestem Potteromaniakiem
Jak syn dostał książkę
Harry Potter i Kamień Filozoficzny
też ją przeczytałam
i nie mogłam się doczekać kolejnych tomów!
Obecnie u siebie mam tylko dwa tomy
Harry Potter i Ksiażę Półkrwi
oraz Harry Potter i Insygnia Śmierci
a na DVD poza tymi częściami
mam jeszcze Czarę Ognia i Zakon Feniksa
tzn. Harry Potter i Czara Ognia itd.
I właśnie słowa jakie pisałam o Harrym do Bogdana
zostały zacytowane we wpisie dotyczącym
Gry w Prousta
A tam jest naprawdę bardzo wiele o mnie...

:)

Chciałabym bardzo by o sobie w siedmiu punktach
napisali blogerzy: Nadzieipromyk, W Cieniu Trawy,
Halinka Boska oraz Wolnaduszka

Zapraszam!

:)            


                                                                        Clara




Dream... 2012-11-15
Dołączyła do grona moich ulubionych... 2012-11-10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz