środa, 2 września 2015

Maj 2012

Wakacje tuż za rogiem 2012-05-29
Marzę... planuję skrupulatnie
bo jeśli wszystko pójdzie tak jak sobie wymarzyłam będzie Super!
Wreszcie zobaczę Gabinet Fiugur Woskowych od środka
i wejdę z Moją Córeczką na Kopiec Kościuszki
Pokażę jej Wawel i dreptając uliczkami Krakowa
będę zachwycać się tym Cudownym Miastem
w towarzystwie Mojej Córeczki... chcąc zaszczepić w niej Miłość do Krakowa
Kiedyś wyznawałam zasadę by o swych marzeniach nie mówić gośno
bo te głośno wypowiedziane natrafiają na niespodziewane przeszkody
Ale tak bardzo się cieszę na ten wyjazd
że nie mogłam o tym nie powiedzieć
Chciałam zbrać całą trójkę
ale...
Cieszę się, że Córka może ze mną pojechać
:)

                                                                           Clara
:) 2012-05-22


Moja Ulubiona:

Dziewczyny, które budzą ;) 2012-05-14
Nic dodać, nic ująć...
Dziewczyny, które budzą ;)
budzą mnie o poranku :)))

Life Festival Oświęcim 2012 2012-05-08
Darek Maciborek: Bardzo się cieszymy, że przyjął pan zaproszenie na Life Festival Oświęcim. Co pan czuł, kiedy po raz pierwszy usłyszał o idei festiwalu Life Festival Oświęcim?

Peter Gabriel: Myślę, że to interesujący pomysł. W wielu mitologiach prawdziwe światło można znaleźć tylko w wyjątkowo mrocznych miejscach. Uważam, że próba stworzenia czegoś pozytywnego z czegoś, co tak strasznie się kojarzy, to świetny pomysł.

Sądzę, że nie trzeba dodawać niczego więcej
po prostu musisz tam być!

Miejsce?
Wiadomo
Czas?
10 do 13 maja 2012

Life Festival Oświęcim


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz