środa, 2 września 2015

Marzec 2012

Nigdy nie jest za późno... 2012-03-22
Zainspirowana notką u Anaste zaczełam przeszukiwać wspomnienia
nie dalej jak wczoraj sięgnęłam po ten Kalendarz, który stworzyłam
Był rok 2004, a jego treść i fotografie były poświęcone pamięci Mojego Brata
Poezja sprawiła iż wyraziłam to co czuję
wiersze powstały w 2003 i 2004 roku
a ponieważ Anaste napisała: Nigdy nie jest za późno
przypomniał mi się jeden z wierszy:

Jest już za późno
Nie jest za późno!
Nie jest jeszcze za późno
by się do mnie uśmiechnąć
Powiedzieć magiczne: kocham.
Zawsze można mówić o tym
Czego się pragnie
Choć wydaje się to już nierealne
Nie do spełnienia
Nagle... okazuje się, że
Niemożliwe staje się możliwe
I takie cudowne, przemiłe,
Przyjemne.
Przyjemnie jest żyć wiedząc
że ktoś mówi do Ciebie
Kocham Cię.
Puściły lody 2012-03-17
Puściły lody
Słoneczko coraz wcześniej wstaje
a i ptaki budzą swym radosnym śpiewem
Jest coraz cieplej
coraz goręcej

Trochę się u mnie pozmieniało
ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę
i zniszczył moją anonimowość
Poddałam się, zdecydowałam się poczynić pewne kroki
ale to nie zaspokoiło głodu pewnego dokuczliwego internauty
kiedyś napisałam do przyjaciela
że jak przestanie istnieć Clara
to i ja przestanę hm...nie pamiętam jakiego słowa użyłam
Blog założyłam daaawno temu
mogłam na nim pisać anonimowo o swoich bliskich
teraz już nie mogę
szkoda
ale fajnie było przez te lata...
I na myśl przychodzi mi Cisza
przestała pisać...
Ja będę nadalprowadziła blog
bo lubię go, mam tu znajomych, których chętnie odwiedzam :)
ale o bliskich cicho sza... od teraz

                                                                                  Clara
Przytulanie 2012-03-11
Przytulanie kojarzy mi się z przyjemnością, ciepłem...
bliskość drugiej osoby sprawia, że chce się żyć,
dodaje sił, pomaga przezwyciężyć trudności
Uwielbiam się przytulać
:)
Kto nie lubi przytulania
temu współczuję
szczerze

W Warszawie trwa próba pobicia światowego rekordu Guinessa w… przytulaniu!
Tuli się do siebie pięć par.
Obecny rekord Guinnessa w tej jakże przyjemnej konkurencji wynosi 24 godziny i 45 minut,
uczestnicy planują przytulać się przez 25 godzin.
O 9.50 rekord zostanie pobity, na to wygląda

Nie wiem jaka jest ślednia wiekowa tych par
Podziwiam, podziwiam
ja bym się na coś takiego nie pisała
i może nie dlatego, że bardzo trudno tyle czasu wytrzymać w jednej pozycji
ale nie chciałabym by gdzieś tam widniało moje nazwisko
Jak się jest młodym do głowy wpadają różne pomysły
idea bicia rekordów
taaa podziwiam rekordzistów
Jak szukałam info o tym przytulaniu to mi google wyszukało rekord
w przytulaniu się do drzewa
aaaa to dopoero jest bajka
kiedyś się odważyłam i przytuliłam takie wieeelkie drzewo na polance
to na serio jest niesamowite uczucie
czytałam, że przytulanie do drzewa daje energię
a ja wówczas bardzo potrzebowałam pozytywnej energii
obcowanie z naturą czyni cuda :)

A w czym Ty możesz pobić rekord?

Ja hm... w pisaniu fikcyjnych historyjek dotyczących ludzi których znam O!

                                                                                                             Clara
Dzień Prawdziweho Faceta 2012-03-10
Powiadają, że dziś Dzień Prawdziwego Faceta
No Chłopaki! Wszystkiego Najlepszego!

Życzę Wam abyście byli z siebie zadowloleni
by Was Kobitki doceniały
i kochały! :)


                                                           Clara
Być kobietą... 2012-03-08
Być kobietą...
ach być kobietą
jak ja to lubię!

I podpisuję się rękami i nogami pod słowami Mojej Ulubionej Fakciarki
Małgorzaty Steckiewicz:
"ja cenię sobie naszą inność. Pań i Panów. I tej inności pozbywać się nie chcę.
Chcę usłyszeć miłe słowo z okazji Dnia Kobiet i nie tylko z tej okazji.
Chcę, żeby mężczyzna przepuścił mnie w drzwiach i pomógł nieść ciężkie zakupy.

Feministki tego nie chcą ?

Świat bez kobiet nie byłby ten sam.

Świat bez mężczyzn też.

Znajmy umiar i granice swoich możliwości.

Wszystkiego najlepszego i PANIOM, i PANOM z okazji Dnia Kobiet :)."

Naszym Panom życzę by byli dla nas kobiet bardzo mili
i nie tylko w dniach, które są dla nas szczególnie ważnie,
ale tak na co dzień :)

A Wszyskim paniom by patrząc w lustro co rano mogły powiedzieć:

Jak dobrze być kobietą!

                                                                                                         Clara
... 2012-03-04
Sunęły po szynach wedle rozkładu

Jeszcze parę minut i będę na miejscu
jeszcze...
Nie! Co się dzieje?
Co się stało?
Żyjesz?
Pomóż mi
Kocham Cię
Zdrowaś Mario...
Boże pomóż....
Boli...
Ratujcie moje dziecko!
Tu jestem! Pomocy!

Ten czas ciągnie się w nieskończoność
Wielu ludzi pomogło poszkodowanym
Pomagają nadal
Zginęło 16 osób, które wyruszyły w drogę
i nie wiedziały
że to ich ostatnia...

                                   [*]

                                          Clara

Od północy obowiązuje Żałoba Narodowa
Julia 2012-03-01
Dla mnie świat bez muzyki byłby martwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz