piątek, 4 września 2015

Moja Magnolia

Moja Magnolia 2015-05-06
Wiosna to najpiękniejszy czas
wysyp kwitnących kwiatów i drzew
Moja Magnolia obsypana kwieciem od 26 kwietnia!
A tamten dzień, ta data jest szczególnie bliska memu sercu
kiedy na nią patrzę odpoczywam
napawam się jej widokiem
i tak z roku na rok obserwuję jak pięknieje
bo Ona jest z roku na rok coraz piękniejsza
nie nie pozwalam jej rosnąć w górę tak jakby sobie tego życzyła ;)
to ja decyduję o tym jaki będzie miała kształt...
Moja Magnolia
Czy kiedykolwiek miałeś przyjemność napawać się jej zapachem???
ja w tym roku po raz pierwszy zamknęłam ją w kuli ;)
nie tak dosłownie
ale jakiś czas temu kupiłam kwiat w szklanej kuli
a teraz... w miejsce dawnego kwiatu włożyłam gałązkę z kwiatem Mojej Magnolii
26 kwietnia miałam przyjemność gościć u siebie przyjaciół
jakże miłe było dla mnie to, że każdy z nich zachwycał się zapachem Mojej Magnolii
:)))))

Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz