piątek, 4 września 2015

Moja Poezja

Moja Poezja 2014-02-16
Piszę wiersze od zawsze...
Od czasu gdy byłam małą dziewczynką
Wiele myśli zapisanych na kartkach papieru
nie przetrwało do dziś...
A szkoda
Przetrwały teksty pisane w internecie
kiedyś myślałam o tym by zebrać je w tomik wierszy
Dziś jeszcze nie czuję takiej potrzeby
Kiedy mi smutno, albo nie czuję się zbyt dobrze
sięgam po poezję
Dziś odgrzebywałam własne wiersze
:)
Nie sądziłam, że kiedyś to będzie możliwe
a jednak...
napisałam ich wiele
Zwykle tworzę pod wpływem emocji
czasem wystarczy czyjeś spojrzenie, uśmiech
albo przeczytany tekst
czasami piszę o tym co dotyczy moich bliskich
albo bezpośrednio mnie
Ale jak to w poezji bywa
każdy ją interpretuje na swój własny sposób

Dziękuję każdemu, kto ze mną pomilczał
Potrzebowałam tego...
Chciałabym powiedzieć, że najtrudniejsze już za mną
ale właśnie teraz rozpoczęło się to co najtrudniejsze
Nie mówię o co chodzi nie dlatego, że poradzę sobie sama
ale dlatego, że nie chcę pozostać z tym sama...
Bądź ze mną...
Przy mnie...

                                                                             Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz