piątek, 4 września 2015

Październik 2013

Jak często odwiedzasz swoich rodziców? 2013-10-20
Jak często odwiedzasz swoich rodziców?

Rodzice chcieliby by ich dzieci do nich przychodziły jak najczęściej
Uważam, że fajnie jest gdy relacje dzieci z rodzicami są bliskie
Kiedy dziecko dorasta potrzebuje oddechu
potrzebuje żyć samodzielnie
i nie lubi kiedy mama czy tata wtrącają się
A rodzice chcą by dziecko przychodziło
Mam sąsiadów, którzy mają dwóch dorosłych synów
Obaj założyli swe rodziny i doprawdy często bywają u rodziców
Jednak czy wypływa to z potrzeby serca?
Czy są do tego zmuszani?
"Nie zapominaj o swoich starych rodzicach" - któregoś razu powiedział ojciec do starszego syna
A ten... tłumaczył się
Od tego czasu przyjeżdża częściej
Nie chciałabym by wiązały mnie z kimś wymuszone relacje
i podobnie jest z rodzicami
nie chciałabym by moje dzieci przychodziły do mnie, bo tak trzeba
tylko dlatego, że tego chcą

Jesień
to najpiękniejsza pod względem mnogości kolorów pora roku



A ja uwielbiam barwy
Uwielbiam gdy liście mienią się w słońcu
:)



Rodzice są jak stare drzewa...

Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz