środa, 2 września 2015

Sierpień 2012

Urzekła mnie 2012-08-27
Kolejna piosenka, która mnie urzekła
polecam na wieczorną nutę

Nie po drodze mi do tego bloga
a tak bardzo go lubię
te 2007 wiele mi przypomina
wiele się od tego roku zmieniło
zarówno w moim zyciu osobistym
jak i w otoczeniu
Pocieszający jest fakt, że wtedy jak stworzyłam Clarę
w 2007 roku pojęcia nie miałam dokąd mnie to zaprowadzi
a dziś jestem dumna z Clary
Tak...
To już pięć lat
Przejście od...
przemilczmy
do teraz


Kobiety są jak Mustangi...
trzeba je złapać
oswoić
i przytrzymać

Złapać się pozwoliłam?
Oswoić
tak...
ale nie pozwoliłm się przytrzymać
wciąż szukam różnych dróg

Mój ulubiony cytat:
"Kobiety są jak Mustangi...
Trzeba je złapać...
Przydusić do piersi...
i poczekać..."

Marcin Prokop

Miłego!

:)

                                   Clara
Kocham... 2012-08-14
Kocham je...
wprost nie potrafię oderwać od nich oczu
i ten kojący szum
uderzajacych kropel...
A to nie deszcz uderzający o szybę
Cudowne...
W każdym mieście ich szukam
w tym roku zaliczyłam kolejne dwie
Cudowne... cudowne uczucie
spełniać marzenia
:)))


                                  Clara
Taka mini ;)



A Ta piękna...

Life 2012-08-11

Inny świat 2012-08-09
Zaczytałam się...
Przeniosłeś mnie tym linkiem w zupełnie inny świat
jaka ja wtedy byłam
co przeżywałam...
Niesamowite, że pozwoliłeś mi w jedną chwilę wrócić tam...
Czy ja poznałam Cię kiedyś wcześniej?
Nieustannie zadaję sobie to pytanie
Może kiedyś...
Opowiesz mi o sobie
o tym gdzie jesteś jak znikasz z internetu na długie miesiące...
Czasem tu zaglądam...
i czekam
na
nowe słowa
a może na bukiet kwiatów zebranych na łące?

                                                                          / g.16.20
                                                                          9.08.2012

                                                                                  Clara
Ósmego 2012-08-08
Palce stukają o klawiaturę
Przypominają stukot kół pociągu
Tak niedawno nim jechałam podziwiając widoki
Z duszą na ramieniu
Niedawno?
Już minął rok
Czas upłynął tak szybko...
Wtedy jechałam na pierwsze nasze spotkanie
Droga, którą pokonywałam pieszo nie miała końca
Ale chciałam tam dojść na własnych nogach
Alejka przerodziła się w schody
Brama w której schroniłam się przed deszczem
Szklane drzwi
I nasze pierwsze spotkanie
Kawiarenka z gasnącym światłem...
Dedykacje na stronicach książek...
Tramwaj, który poprowadził nas
w ostatnią wspólną drogę...
Pozostały wspomnienia ciepłych chwil
naszego spotkania...

                                 8.08.2012 g. 15.08
                                 środa

                                            Clara

Dziękuję! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz