środa, 2 września 2015

Styczeń 2012

Niewysłany list... 2012-01-29
Dziś mroźny, acz słoneczny dzień
Powiedział, że w taki dzień można na spacerze kogoś przytulić
Przytulić się do kogoś ciepłego
On jest ciepły
Mogłabym o tym napisać
Ale czy sądzisz, że byłby zadowolony, że przytula właśnie mnie?
Z pewnością "reszta bandy" zaraz powie, że skaczę z kwiatka na kwiatek
a Oni przecież dobrze wiedzą, że piszę do Ciebie
Tobie o wszystkim mówię
Znasz moje życie bez tajemnic
Mówię Ci o swych radościach, o smutkach i przemyśleniach
Zbliżają się Twoje urodziny
Piękny wiek! :)
Nie upiekę dla Ciebie tortu
nie będzie prezentu, ni na torcie świeczek...
Napiszę do Ciebie i powiem Ci jak jesteś mi bliski
i będę Ci życzyć tego co zawsze
może innymi słowami... bo nie pamiętam jakich użyłam przed rokiem
Ale Ty wiesz...
Wiesz, bo jesteś Moim Przyjacielem
Dziękuję Michał
                                    
                                                Clara
Kap... kap... płyną łzy 2012-01-24
Kap... Kap...
Łzy uderzają o klawiaturę
Jedna dosięgnęła nawet monitora
Płaczę...
Bo mi smutno
Bo...

Bo za bardzo przywiązuję się do ludzi...
A Oni maszerują inną drogą
nie znaną mi
nie tak znajomą jak dotąd
Ale wierzę, że się spotkamy...
Jeśli nie tu w blogowym Świecie
to z pewnością w Realu!

Dla Ciszy

Kiedy jutro wtaniesz z rana
i gdy w lustrze ujrzysz swoją uśmiechniętą twarz
Pamiętaj o tym
że gdzieś tam
nie tak daleko i nie tak blisko
jestem
i uśmiecham się do Ciebie

                                                     Clara
Czas na zmiany, czas na Marsa 2012-01-24
Taaa czas na Marsa
Bruno Marsa
Zmieniłam sobie dzisiaj dzwonek w fonie
Teraz mam taki
A przedtem miałam ten
teraz go sobie ustawiłam na dźwięk wiadomości
Małe zmiany
bo idę sobie małymi krokami
:)
A na śniegu ślady moich stóp...

                                              Clara
Kubusiowe mądrości na temat Miłości :) 2012-01-18

Happy 2012-01-08
:) 2012-01-04
Dostałam...
I muszę się tym pochwalić
bo...



Uwielbiam żywe kwiaty!
Mogą być cięte...

                                         Clara
Już się zaczął 2012-01-01
Nowy Rok dwa tysiące dwunasty...
Już się zaczął
Wielu ludzi snuje różne plany...
A ja się boję togo co mi przyniesie...
Druga połowa roku będzie dla mnie
nie do zniesienia...
już teraz wiem, że będę potrzebowała wsparcia
Cieszę się, że mogę liczyć na przyjaciół
tych tu blisko i tych daleko ode mnie...
Przez te pół roku będę ładowała swe akumulatory
tak mocno jak tylko będzie to możliwe
po to by kolejne pół roku przeżyć w miarę spokojnie...
Starsza córka zaproponowała mi bym ją wraz z rodzeństwem
zabrała do Krakowa
Chciałabym...
i mam nadzieję, że nam się to uda
ale to dopiero później... jak będzie ciepło
Czyli co? Byle do lata?
Ale przecież w drugiej połowie roku to lato
Czasu nie sposób zatrzymać...

                                                                     Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz