środa, 2 września 2015

Wrzesień 2012

Blogerzy 2012-10-27
Pojawiło się coś takiego:
"Inicjatywa pochodzi z tradycji zachodnich blogów, gdzie blogerzy przesyłają sobie kolorowe znaczki w ramach uznania. Ma to służyć przede wszystkim poprawieniu nastroju, pokazaniu, że dany blog wybitnie nam się podoba,na miłym geście w kierunku innych blogerów, a także popularyzacji ciekawych blogów. Osoba wyróżniona ma za zadanie wybrać 5, 10, lub 15 blogów,które wg niej zasłużyły na wyróżnienie, zamieścić je w podobnym temu poście i poinformować wyróżnionych."

Mój blog znalazł się wśród wielu wyróżnionych
Sądzę, że nie chodzi o blog, a o blogera
czyli o mnie :)
Bardzo serdecznie dziękuję Anaste

Zawsze byłam ciekawa jak jestem postrzegana przez innych
dowiedziałam się jak widzi mnie Anaste
Clara- Kobieta , która nie ma ochoty niczego udowadniać . Pisze o tym co ją porusza , zachwyca , interesuje , lub po prostu denerwuje . Zawsze zwracała moją uwagę tym , że czuje się swobodnie i jest otwarta na ludzi . Nie boi się własnego zdania , o czym sama się już miałam okazję przekonać na moim blogu . Potrafi przy tym zachować uśmiech , ciepło i optymizm .

Jakiś czas temu pisałam, że zbieram laurki na swój temat
Ta ocena jest dla mnie bardzo cenna :)
Cieszę się iż Anaste dostrzegła, że nie mam ochoty niczego udowadniać
Nie piszę pod publikę
mam cięty język, ale już się nauczyłam, że czasem trzeba coś przemilczeć
by nie ranić
Nie tak dawno pod moim blogiem była Mała Wojna
było mi przykro, ale jak słusznie zauważyła Piboha
tak czasem bywa...
Jesteśmy różni
jeden woli krzyczeć inny milczeć

Kogo odwiedzam?
Pisałam o tym przy okazji podobnej sprawy - wyróżnień
tutaj: Życie blogera, czyli ścieżki, którymi kroczę
Tak naprawdę jeśli Twój blog znajduje się w moich linkach
zapewniam Cię iż nie znalazł się tam przypadkowo
Możesz czuć się wyróżniony blogerze

Teraz chciałam podarować Ci swoje wyróżnienie:


Anaste - mądrość i niezwykłe spojrzenie na otaczający Świat i ludzi
Cisza - kto nie poznał Ciszy powinien to nadrobić
czuję się u niej jak w domu
zasiadam wygodnie w fotelu i słucham
Tami - Ten to potrafi mnie rozłożyć na łopatki
powody są różne, bardzo często śmiech :)
Piotr - Znika czasem bez słowa a ja się o niego martwię
teraz z nami jest
Nadzieipromyk - pisze o trudach codzienności i zdarzeniach z rodziny Myszatych
Piboha - uwielbiam czytać o jej rodzinie,
bardzo ciepła z niej mama
Kolillka - jej notek nie można czytać z kawą ani innym napojem w ręku
bo ekran monitora może być zapryskany z powodu niekontrolowanych
wybuchów śmiechu! :)
Rustika - mądrości przełożone na muzę
Miozoto - mam wrażenie, że rozumiemy się bez słów
Marc - w różnych odsłonach ostatnio opisuje swoją pasję
ciepły, rodzinny facet, zawsze domagam się od niego zdjęć dzieciaków


napisałam o wiele więcej
ale interia pożarła mi notkę
i już nie potrafię odtworzyć swych przemyśleń
na tamat blogerów
wspomnę tylko, że bardzo chętnie czytam
maczkę, Dabbiego, Blood like Vine, Rycerza, ajednakromantyka,
Dahomeya, Adama i Śmieszkę znam od zawsze i chętnie czytam :)
i wielu wielu innych

                                                                                           Clara



Książki 2012-10-22
Ksiażka w życiu pomaga
Kto tego nie słyszał?
A kto nie słyszał o Maxxxymach Skowrona
musi nadrobić zaległości

Mądrości napisane takim językiem jakiego próżno szukać w literaturze
po prostu Przemysław Skowron to jedyny i niepowtarzalny Facet
kto słucha RMFu może się zastanawia czy to ten
Tak to Teeen :)
A teraz właśnie na rynku ukazały się Imieninałki


Ciekawa jestem treści
:)

                                                                            Clara
Doceniajmy nauczycieli 2012-10-14
Pamiętajmy o tym, że nauczyciel
to nie tylko ten, który ma wiele wolnego
bo i wakacje i jakieś ferie
Nauczyciel to przede wszystkim osoba
która wkłada wiele pracy w to by ciekawie
i umiejętnie przekazać wiedzę naszym dzieciom

Wszystkim nauczycielom
życzę by
chciało im się chcieć
by byli kreatywni
i urozmaicali lekcje naszym dzieciom
by praca z dziećmi była dla nich przyjemnością

                                                            Clara
Książki 2012-10-09
Mówiłam niedawno o ksiażkach na jakie polowałam
i upolowałam po różnych bojach
Niestety "Ostatnia prawdziwa historia miłosna" poszła w odstawkę
mam teraz inne pilniejsze pozycje do przeczytania
Ale sięgam czasem do niej
:)
Język jakim pisze Paweł i narracja to...
w żadnej książce nie spotkałam się z taką narracją autora
dosłownie mistrzostwo!
Żeby czytać tę Ostatnią prawdziwą raczej nie można mieć głowy pełnej różnych spraw
trzeba być zrelaksowanym
chociaż... ja po nią sięgam dla relaksu
Uważnie trzeba czytać, bo akcja pędzi jak rajdowiec
i pomieszania z poplataniem tam sporo
i jak się coś przeoczy...

A tak na marginesie Riola potrafi wytrzymać 10 sekund pod wodą

Jak to przeczytałam byłam ciekawa ile ja wytrzymuję pod wodą
i he he postanowiłam sprawdzić
26 sekund
To dużo czy mało?
Z tym, że już od 7 sekundy zaczęłam wypuszczać powietrze z płuc
Riola to ta w której "On" się kocha... i pewnie stąd ten tytuł
Jak On ją kocha... jak fantazjuje na jej temat...

A jak wspominam o Pawle i jego książce to znalazłam jeszcze jedną
tu jest raklama:


                                                                  :)

                                                                  Clara
Jaskiniowiec czy... raczej nie? 2012-10-07
Jak to z nami kobietami jest?
Jaskiniowiec, czy raczej taki uległy?
Pewnie ile kobiet tyle odpowiedzi
Jedne lubią takich uległych
w sensie - zrobi wszystko czego tylko chesz
muszę to uściślić
bo "zrobi wszystko czego tylko chcesz" można różnorako rozumieć ;)
pranie, sprzątanie, gotowanie, zajmowanie się dziećmi, kupowanie drogich ciuchów
Inne wolą takich władczych facetów
takich którzy mają własne zdanie, ale są dla swojej kobiety bardzo... bardzo czuli
nie są tyranami
A te które są w związkach z tyranami
niestety uzależniły się emocjonalnie od swych facetów i nie potrafią związku zakończyć
Myślę, że facet musi być dla kobiety oparciem
Fajne słowo
oparciem w sensie psychicznym
a także oparciem w sensie fizycznym
- no takim, żebym się mogła o niego opierać jak już się położę czy też jak siedzę wygodnie :)
O właśnie! Ja bym takiego chciała
Na jednym z blogów przeczytałam: "Kobieta rzadko potrzebuje kochanka,
częściej powiernika.To u nas podobno jest na odwrót."
Nooo myślę, że jednego i drugiego nam trzeba
chociaż jak nie ma więzi emocjonalnej
i facet nie chce słuchać kobiety - nie rozumie jej potrzeby "wygadania się"
to i tak prędzej czy później związek się rozleci... kobiety szukają sobie przyjaciółek...
spędzają czas poza domem
rozmowa jest podstawą
jeśli partnerzy ze sobą nie rozmawiają...
to kicha!

                                                              Clara
Jaskiniowiec czy... raczej nie? 2012-10-06
Jak to z nami kobietami jest?
Jaskiniowiec, czy raczej taki uległy?
Pewnie ile kobiet tyle odpowiedzi
Jedne lubią takich uległych
w sensie - zrobi wszystko czego tylko chesz
muszę to uściślić
bo "zrobi wszystko czego tylko chcesz" można różnorako rozumieć ;)
pranie, sprzątanie, gotowanie, zajmowanie się dziećmi, kupowanie drogich ciuchów
Inne wolą takich władczych facetów
takich którzy mają własne zdanie, ale są dla swojej kobiety bardzo... bardzo czuli
nie są tyranami
A te które są w związkach z tyranami
niestety uzależniły się emocjonalnie od swych facetów i nie potrafią związku zakończyć
Myślę, że facet musi być dla kobiety oparciem
Fajne słowo
oparciem w sensie psychicznym
a także oparciem w sensie fizycznym
- no takim, żebym się mogła o niego opierać jak już się położę czy też jak siedzę wygodnie :)
O właśnie! Ja bym takiego chciała
Tami napisał: "Kobieta rzadko potrzebuje kochanka,
częściej powiernika.To u nas podobno jest na odwrót."
Nooo myślę, że jednego i drugiego nam trzeba
chociaż jak nie ma więzi emocjonalnej
i facet nie chce słuchać kobiety - nie rozumie jej potrzeby "wygadania się"
to i tak prędzej czy później związek się rozleci... kobiety szukają sobie przyjaciółek...
spędzają czas poza domem
rozmowa jest podstawą
jeśli partnerzy ze sobą nie rozmawiają...
to kicha!

                                                                        Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz