piątek, 4 września 2015

Zatracona

Zatracona... 2015-04-13
Od czasu do czasu spotykamy się w większum gronie
pod koniec kwietnia planuję spotkanie u mnie
W związku z tym rozmawiam z przyjaciólmi i znajomymi
Niedawno rozmawiałam z moją serdeczną kumpelą ze studiów
i tak od słowa do słowa okazło się, że Zatracona... pisze bloga
Nie przyznała się!
Jeszcze na studiach wspominałam, że bloguję
ale Zatracona nie zna adresu tego bloga
Podobie jak Ona nie każdemu podaję jego adres
nie każdego chcę wpuścić do swego blogowego Świata
[...]
Tam czuję się jak ryba w wodzie
Dlaczego nie chcę by każdy wiedział, że ja to ja?
Może z tego powodu, że czasem łatwiej mówić i swych przemyśleniach
kiedy jest się anonimowym
Bo tu... jestem anonimowa
Kumpelę będę nazywała Zatracona...
Dziewczyna ma talent
jeszcze podczas studiów namawiałm ją by publikował swoje prace w necie
Ona cudownie rysuje!
Pamiętam jak podczas niejednych zajęć ja robiłam notatki
a Ona w swym kajecie tworzyła prawdziwe arcydzieła
:)))
Teraz mogę się nimi pochwalić
tutaj poznacie Zatraconą
Wspaniałą, radosną dziewczynę z głową pełną pomysłów
utalentowaną artystkę, maniaczkę rowerowych wypraw i górskich wycieczek!




Wreszcie cieplej :)

Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz